Jumaat, 14 Oktober 2011

ZaiD BurGer


 Selamat petang semua..  seperti biasa le masuk jer petang aku akan mulakan tugas aku ..Mencari rezeki untuk menambah pendapatan.. so nilah kerja aku sejak mak aku sakit.. Buka gerai burger.. " Zaid Burger " tu le nama gerai aku.. Sambutan memang alhamdullilah.. dah 7 bulan aku beroperasi.. walaupun kecik je gerai aku, tp cukup untuk menampung pendapatan..coz nak keje ngam org lain payah sikit..sebab  mak lak dalam keadaan mcm tu.. so terpaksa le kena keje sendiri..Untung rugi tu adat berniaga le, yang penting sikap bersabar dan semangat untuk mencari rezeki tu mesti tertanam dalam diri.. insyaAllah DIA akan permudahkan segala urusan hambanye.amin..
Waktu perniagaan aku dari jam 6.oo petang hingga jam  11.30 malam. .... jom perkena Burger Ikan... sedap......hingga menjilat jari..hehehe






**Rezeki tidak datang bergolek. banyak atau sedikit yg kita dapat, mestilah dari hasil usaha dari titik peluh kita.. so anak2 skg jgn pikir mudah untuk mendapat kemewahan. beringat sebelum terlambat...

2 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah... jangan putus asa kalau tak berjaya... sir saril sentiasa doakan abg zaid berjaya... bykkan doa... usaha dan tawakal... insyaallah, ALLAH akan membantu abg...

Pok Zaid berkata...

terima kasih cikgi shahril... bila nak datang umah lagi...