Ahad, 30 Oktober 2011

Makan MaLAM bersama FNB Collection

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
Pada 25 10.2011 ,Bertempat di Taman Rakyat Klang , keluarga En Fadil mempelawa aku untuk makan malam bersama famili beliau.. aku bagaikan langkah kaki kanan... hehehe... dah lama tak jumpa famili beliau.. aku dah anggap sebahagian dari famili aku sendiri... ribuan terima kasih kerana sudi menjemput aku makan malam bersama..

Fizie yg jelita..opppps

Fizie

aku

aku yg hansome

Pak su , anjang dan Ku Yam

Chiken Cop


Terbaeeekkkk wok..ekekekkeke



Sate Ayam

Nasi Goreng USA katanye,,,,,,

Beehoon Tom Yam



Fizie n Ann


Anjang dan Ku Yam

licin

 Tip Untuk renungan bersama:
Panduan Waktu Yang Sesuai Untuk Minum Air!

■Minum dua gelas (2) air masak – SELEPAS BANGUN DARI TIDUR. Ianya akan membantu mengaktifkan organ dalaman.

■Minum segelas (1) air masak- 30 MINIT SEBELUM MAKAN . Ianya akan membantu penghadaman dan menjadikan perut lebih memberi ruang untuk kemasukan makanan.

■Minum segelas (1) air masak - SEBELUM MANDI. Ianya akan Membantu sewaktu proses pengaliran darah dan menurunkan tekanan darah

■Minum segelas (1) air masak- SEBELUM TIDUR. Ianya dapat mengelakkan terkena strok /ahmar atau serangan jantung sewaktu tidur.

Tiada ulasan: