Isnin, 17 Oktober 2011

ketua Wanita Umno Parlimen Kuala Nerus Datang Melawat Mak

Ape tu...hehehehe.. tulah buah tangan dari Ketua Wanita Umno Parlimen Kuala Nerus.. terima kasih kesudian datang melawat mak..nak harapkan Pengerusi JKKK kg.. hurmmm hampeh....sejak mak masuk Hospital , keluar hospital n sampai sekarang ni.. tak pernah Pengerusi JKKK kg kebor Air datang melawat Mak.. aku sendiri pun tak faham.. apelah peranan Pengerusi JKKK. \Bila aku baca kat surat khabar Sinar Harian Edisi Terengganu.. semua Pengerusi JKKK ambil tahu hal kampung diorg.. aku bukan nak mintak ape-ape pun .. sekadar anak jati kampung ni.. so dah ade ketua.. takan nak melawat orang kampung pun tak nak. hurmmm biasa le hidup ni.. bukan semua org suka.. nak ambik tahu jauh sekali.. Nak mintak bantuan.. hurmm tu lagi jauh.. rasa mcm tak layak jer aku n famili aku duk kg ni.. tp pikirkan nenek moyang aku dah asal sini.. so ni lah tempat tinggal aku n famili aku sekarang.
*** sekadar luahan rase... maaf le kalau ade yg terasa.
*** Terima Kasih kesudian KW Umno datang melawat
..

2 ulasan:

speak on mind berkata...

begitu lah kehidupan. Pemimpin masa kini banyak yang buat baik hanya bila ada kepentingan. Semoga terus tabah mengharungi dugaan hidup :-) Allah akan sentiasa bersama-sama mereka yang sabar.

Pok Zaid berkata...

skg ni dah nak masuk musim pilihanraya, so mcm2 leh aktiviti yg diorg buat..bab kata org "nak mengambil hati masyarakat "