Ahad, 16 Oktober 2011

Rehlah Orang Muda Kg Kite - Kg kebor Air n Kg Baloh



Sekadar nak kongsi cite.. coz dah lama cite ni aku nak entry dalam blog tak sempat.. so aku buka le pic2 lama dalam album aku.. so nilah aktivi sampingan aku kt kg aku...Aku ni mana- mana ade  program aku join jer.. yang penting enjoy...hahaha.. bertempat di Kembara Resort  Setiu Terengganu , satu program permuda telah di adakan untuk permuda2 kampung Kebor Air n Kg Baloh.. so memang seronok le.. macam g makan angin pulak.. 2 hari 1 malam. tempat tinggal pulak Chalel yg berhawa dingin..hurmm lagi yg best tu... berbagai aktiviti telah di adakan... tp yang paling bestnye Bola Sepak Pantai..Tugas aku snap pic jer.. ekekeke... pastu jd penonton..usia aku dah 30an.. nak main bola pun dah tak larat... nak kejar bola apatah lagi..ekekekeke...
** sekadar untuk mengisi masa yang terluang , coz daripada melepak atau buat kerja yg tak berfaedah so baiklah menyertai aktiviti seperti ni....
** Terima kasih kepada AJK Program - En Hanafi Abu Bakar.


 Peserta tengah tunggu giliran untuk Bola Sepak Pantai
 Bola Sepak Pantai
Peserta Kursus

Tiada ulasan: