Sabtu, 5 November 2011

Lawatan Ahli Parlimen Kuala Nerus

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
Dato Nasir dan isteri
 Salam sejahtera.. jutaan terima kasih tidak terhingga buat Ahli Parlimen Kuala Nerus Dato Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fitri dan Famili Kesudian datang kerumah melawat mak.. Rase terharu sangat atas kesudian beliau sanggup datang untuk melihat sendiri keadaan mak. Beliau betul- betul berjiwa rakyat.. kagum dengan sikap seorang pemimpin seperti beliau walau pun sibuk dengan tugas beliau , beliau masih sudi meluangkan masa untuk berkunjung kerumah melawat keadaan mak. Terima kasih juga kepada wartawan dari  Stesen Tv Al Hijjah .









Untuk renungan bersama...
ku lebih RELA ditinggalkan dengan KESEDIHAN oleh mereka yang aku sayang daripada aku meninggalkan mereka yang menyayangiku dan menyebabkan insan-insan itu bersedih kerana pemergianku….aku tahu betapa peritnya perasaan itu untuk ditanggung kerna aku MELIHAT sendiri ianya berlaku dan aku sendiri pernah merasai kedua-duanya. Sedih meninggalkan orang yang disayangi itu tidak setanding sedih apabila ditinggalkan oleh insan-insan tersayang…Justeru, sebelum insan-insan ini pergi meninggalkan, HARGAILAH mereka sebaiknya. InsyaAllah..

2 ulasan:

speak on mind berkata...

Mengkagumkan! Really :-)not Ahli parlimen but U!

Pok Zaid berkata...

tq man... tq bagi semangat...